Har du modtaget en opkrævning?
Biblioteket har fået nyt betalingssystem, og derfor modtager mange lånere besked i e-boks eller mit.dk om ubetalte gebyrer.
Af Annesophie Elkjær-Gregersen
I sommer overgik Vesthimmerlands Biblioteker til et nyt betalingssystem, og derfor har du måske modtaget besked i e-boks (hvis den ikke ligger der, så prøv at logge ind på www.mit.dk), med opkrævning af udestående.
Det kan dreje sig om mindre beløb, som vi ikke tidligere har gjort opmærksom på, men som du grundet det nye system nu får besked om.
Hvordan betaler jeg?
Hvis du har modtaget besked om ubetalte gebyrer, kan du betale udeståendet via netbank eller i banken - brug de medfølgende betalingsoplysninger. Vi kan desværre ikke tage imod betaling af gebyrer eller erstatninger på biblioteket.
Bemærk, at der kan gå op til 72 timer, før din betaling kan ses på hjemmesiden og i Biblioteket-APP’en. Derfor vil du kunne opleve, at der stadig vises gebyrer/erstatninger på din brugerprofil, når du logger ind på hjemmesiden/APP’en, selvom du lige har betalt din regning.
Brug for hjælp?
Du er meget velkommen til at kontakte biblioteket på telefon 9966 8510 eller mail, hvis du har spørgsmål.